Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dilluns, 21 de gener del 2013

TERRINA DE CARN D'OLLA



Aquí la recepta que us vaig prometre!! 100% aprofitament i la mar de bona!
Una terrina de carn que es tan fàcil de fer que jo la vaig fer el mateix dia de Nadal i desprès cap al congelador!! No necessita cocció ja que compacta amb les gelatines naturals de les carns. Aquesta recepta la vaig veure al programa Divendres de tv3 i la presentava la Carme Ruscalleda així que tots a aprofitar!!

Ingredients: (per 2 terrines)

Les carns de la sopa de Nadal
Les verdures que vulguem de la sopa de Nadal

1.Agafarem un motlle de plumcake i el folrarem amb film de cuina vigilant que ens quedi una mica penjant per poder tapar desprès la terrina.

2.Anirem fent capes amb la carn les verdures i les pilotes llangonisses. Jo i vaig tirar totes les carns i al mig vaig fer una capa de patata i un altra de pilota i llangonissa. Ho hem d’apretar tot molt be per a que pugui compactar la terrina amb el fred.

3.Tapem la terrina amb el fil i sobre i posarem pes, jo i vaig posar un parell de brics de llet, i ho deixarem 24hores a la nevera per a que compacti be.

4.El dia següent ho desemmotllarem sobre una safata, el tallem i el podem congelar per un altre dia.

5.Aquesta terrina es ideal menjada una mica calenta, també dins un entrepà o feta a talls i passada una mica per la planxa fins que quedi una mica torrada, acompanyada d’una amanida tenim un sopar genial!!


Bon profit a tots!!!

1 comentari:

  1. Uuauauau!!! Quina manera més original d'aprofitar la carn del caldo!! M'encanta!!!
    Gràcies per aquesta gran idea!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina