Blog de cuina tradicional dolça i salada!

divendres, 13 de setembre del 2013

PASTÍS DE FORMATGE AL FORN




No us penseu que us he abandonat, tot i no publicar cap recepta aquest mes he continuat cuinant, no cap barbaritat perquè no he tingut tot el temps que voldria però en fi he fet receptes que tenia pendent com aquesta pastís de formatge que va cedir-me molt amablement el Joan i la Montse uns bons amics de la meva mare i de la família. Avui voldria cedir aquesta recepta a tothom que em llegeix i els que em “runeu” quan estic molts dies sense penjar res de res, gracies per ser-hi!

Ingredients:

5 ous
400gr de crema de formatge “philadelphia” (2 terrines petites)
4 iogurts
9 cullerades soperes de sucre
4 cullerades soperes de maicena

1.Encendrem el forn amb opció dalt i baix a 180ºC i deixarem que s’escalfi.

2.Forarem la base d’un motlle desmuntable amb paper de forn i l’untarem amb oli.

3.Posarem tots els ingredients dins un bol i ho batrem fins que no ens quedi cap grumoll.

4.Tot seguit ho posarem dins el motlle i si el forn ja es calent ho enfornarem durant 1 hora, si se’ns torra en excés posarem un tros de paper d’alumini per sobre, per saber si es net punxarem amb un escuradents i si surt net vol dir que ja es cuit. Apagar el forn i retirar la pastís.

5.Deixarem refredar i tot seguit el desemmotllarem.

6.El servirem fred i amb una mica de melmelada al gust.



Bon profit a tots!!!

3 comentaris:

  1. Ha de ser molt bo!!!! A mi m'agraden molt aquests pastissos però no els puc fer...al meu marit ni li agrada el formatge!!!!
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  2. M'encanten els pastissos de formatge!! tots!! i en tinc un munt per fer i provar així que ara un altre més! ;)

    ResponElimina
  3. Wynn Las Vegas - JTM Hub
    Encore at Wynn Las 경산 출장샵 Vegas, United States - Use 대구광역 출장샵 the JSTARS app to find out more about hotel deals, 상주 출장마사지 senior executives and executives in Las Vegas, 광명 출장샵 NV. 서귀포 출장샵

    ResponElimina