Blog de cuina tradicional dolça i salada!

diumenge, 26 de febrer del 2012

ESPARDENYA AMB BACÓ I FORMATGE DE CABRA



Fa uns dies a la feina parlàvem amb la Pepita Ribes, una companya, de les espardenyes, jo li vaig explicar com havia fet aquestes, una mica diferents i l’idea li va agradar. Com que aquell dia no tenia pa, li vaig dia a la mama que m’hen portes i l’únic que va trobar va ser una barra gallega, doncs dit i fet una espardenya amb pa gallec i una mica tunejada. La veritat es que hem va sorprendre molt perquè hem va agradar mes amb aquest pa que no pas amb el de pagès, en fi ja ho sabeu tot va a gustos! Espero que tots us animeu a fer-les ja que es molt, molt fàcil!

Ingredients:

Escalivada (com fer escalivada a casa aquí)
Pa de pagès o el que mes us agradi
Oli d’oliva
Formatge de cabra (rulo)
Bacó

1.Torrem una mica el pa a la torradora, un cop torrat hi tirarem un rajolí molt fi d’oli.

2.Ha sobre i posarem l’escalivada amb una mica de gracia, jo la vaig anar posant a muntanyetes, un cop plena la llesca semblava una quadricula verda i vermella, feia bonic i tot, jejeje! Hi tirarem un rajolí d’oli i un polsimet de sal. Si no tenim escalivada feta a casa la podrem comprar feta a qualsevol super.

3.Tallarem el bacó i el posarem al mig de la llesca simulant una tira o com mes gracia us fagi, i a cada costat i posarem mig tall de formatge de cabra (rulo petit).

4.Ho posarem a gratinar al forn uns 5 minuts just perquè es desfaci el formatge, el bacó agafi una miqueta de color i tot això vigilant de que no es torri en excés el pa.

5.Fora del forn i tiraren un raig d’oli per sobre i a menjar!!

Bon profit a tots!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada