Blog de cuina tradicional dolça i salada!

dissabte, 28 d’abril del 2012

MUFFINS D'OREO



Dos companyes meves la Davinia i l’Àngels fa uns dies van fer un curs de cupcakes, una cosa que mai m’ha cridat l’atenció fins que l’altre dia vaig veure unes fotos d’elles i els cupcakes que van fer i hem va cridar molt l’atenció els de galeta oreo, una de les meves preferides, i vaig pensar de fer uns muffins i aquí els tenim!! La veritat surten molt bons i amb un gustet molt bo de galeta oreo!

Ingredients: ( per a 12 muffins )

200gr de farina
120gr de sucre
70gr de mantega
2 ous
1 cullerada sopera d’essència de vainilla
200ml de llet
5gr de llevat
3gr de bicarbonat
16 galetes oreo
Mini oreo per decorar

1.Farem com sempre fem amb els muffins. En un bol posarem els ingredients humits, els ous, la llet, la mantega fosa, l’essència de vainilla i el sucre i ho barrejarem tot.

2.En un altre bol i posarem la farina, el llevat i el bicarbonat tamisats i ho barrejarem.

3.Trossejarem les galetes oreo a trossos petits i regulars i els afegirem al bol de la farina.

4.Prescalfem el forn a 250ºC. Quan sigui calent ho baixem a 220ºC.

5.Ara integrarem els ingredients humits a la farina ja sabeu, nomes o integrarem no batre!!!

6.Posarem una mica de quantitat dins de cada capsula fins un dit de la bora, hi ho enfornarem amb el forn ja a 220ºC uns 20-25 minuts.

7.Si ho feu amb capsules de paper les posarem dins unes flameres d’alumini de usar i tirar.

8.Retirem del forn i els decorem amb una galeta mini oreo. Quan siguin freds ja els podem degustar.

Bon profit a tots!!

1 comentari:

  1. ostras noia.............. per no dir un altra cosa mes forta, aquestos deuen estar divinsssss. Si tinc temps aquestes mini vacances els provare. Petonets

    ResponElimina